معاملات تجارت به تجارت ایران

عمده فروشی اینترنتی بهترین راه کسب درآمد نوین ایران

معاملات تجارت به تجارت ایران

عمده فروشی اینترنتی بهترین راه کسب درآمد نوین ایران

یک سرمایه گذاری عالی، یکی بیزینس بی دردسر و با بازدهی عالی،‌ عمده فروشی اینترنتی بهترین راه پولدار شدن است. روابط بنگاهها در قالب معاملات b2b بلند مدت است.

  • ۰
  • ۰

عمده فروشی ای تی مارکت

سامانه عمده فروشی آنلاین جهت تامین کالاهای فروشگاهها، سازمانها و شرکتها راه اندازی شد.

به گفته موسسان این استارتاپ ،‌ بسیاری از شرکتها  و سازمانها جهت تامین اقلام مصرفی روزانه خود بدنبال تامین کننده مطمئن، سریع و با تنوع کالایی بالا هستند. آنها تمایل دارند که قیمت ها را بصورت شفاف و آنلاین مشاهده کرده و براحتی سفارش خود را اعلام نمایند و بعد از یکی دو روز دریافت نمایند.

به گزارش ایسنا، موسسان فروشگاه اینترنتی ای تی مارکت سعی کرده اند که این خلا را پر نمایند. آنها ماموریت ای تی مارکت را اینگونه تعریف کرده اند تا کالاهای مصرفی مورد نیاز مشتریان خود را تامین کنند. ممکن است بعضا اجناسی سفارش دهند که در لیست کالاهای موجود نباشند اما ای تی مارکت وظیفه خود می داند که آن اقلام را البته با شرایط خوب تامین نماید.

بهمین خاطر ای تی مارکت از 3 بخش عمده تشکیل شده است:

  • بخش تامین کالا و مذاکره با تولیدکنندگان مختلف جهت همکاری
  • بخش مدیریت سایت و دیجیتال مارکتینگ
  • بخش پاسخگویی و دریافت سفارش و تحویل آن به مشتریان

موسسان عمده فروشی آنلاین ای تی مارکت می گویند: با وجود اینکه مدت کمی هست که از افتتاح فروشگاه  می گذرد اما خوشحالیم که هم اکنون به بسیاری از فروشگاه ها و سازمانهای کوچک و بزرگ خدمات ارائه می دهیم و کالاهای مورد نیاز آنها را تامین می کنیم.

به گفته مدیر فروشگاه اینترنتی ای تی مارکت، ای تی مارکت به همه فروشگاه ها و سازمانها پیشنهاد می دهد که حداقل یکبار سفارش اجناس مورد نیازشان را به ای تی مارکت اعلام نمایند و یک خرید ساده، مطمئن و لذتبخش را تجربه نمایند.  ممکن است شما هم سوالاتی مانند سوالات زیر داشته باشید:

آیا سفارش فقط بصورت آنلاین امکانپذیر است؟

خیر، نه تنها امکان سفارش بصورت آنلاین برقرار است بلکه بصورت تلفنی نیز امکان سفارش وجود دارد.

در حال حاضر امکان تامین چه محصولاتی وجود دارد؟

در حال حاضر سفارش محصولات شوینده و بهداشتی و سلولزی وجود دارد. ان شالله در اینده نزدیک مواد غذایی نیز در عمده فروشی آنلاین ای تی مارکت، عرضه خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی