معاملات تجارت به تجارت ایران

عمده فروشی اینترنتی بهترین راه کسب درآمد نوین ایران

معاملات تجارت به تجارت ایران

عمده فروشی اینترنتی بهترین راه کسب درآمد نوین ایران

یک سرمایه گذاری عالی، یکی بیزینس بی دردسر و با بازدهی عالی،‌ عمده فروشی اینترنتی بهترین راه پولدار شدن است. روابط بنگاهها در قالب معاملات b2b بلند مدت است.

  • ۰
  • ۰

بهترین راه خرید دستمال کاغذی ارزان

یکی از دغدغه های فروشگاه ها، سازمانها و شرکتها، بیمارستانها و رستورانها و هتل ها خرید مواد شوینده و بهداشتی با قیمت عمده و زیر قیمت بازار و ارزان است. بعنوان مثال کافی است یک روز دستمال کاغذی های جعبه ای، دستمال توالت، و یا مایع ظرفشویی و دستشویی و از این دست محصولات در مجموعه کاری شما به اتمام برسد و موجود نباشد تا ناگهان صدای اعتراض کارکنان، ارباب رجوع و یا مشتریان بلند شود.

خب این مسئله برای مسئول خرید شرکتها، بیمارستانها و .. بسیار مهم است که سر وقت بتوانند کالاهای مورد نیاز سازمان خود را تامین نمایند. آنها باید به فروشگاه های مختلف بازار سر بزنند تا بتوانند اجناس مورد نیاز خود را تهیه نمایند. موضوع ترافیک و هزینه بنزین و اعصاب خردی ها هم بماند.

ای تی مارکت، عمده فروشی آنلاین مواد شوینده و بهداشتی همه این دغدغه های شما را حل کرده است.

مزایای خرید از ای تی مارکت:

خرید ارزان و به قیمت عمده

امکان سفارش در هر زمانی از شبانه روز

تحویل 24 تا 48 ساعته سفارشات

تضمین سلامت فیزیکی اجناس

امکان تسویه پس از تحویل و تائید کالا

امکان صدورفاکتور رسمی برای خرید شرکتها و سازمانها

امکان ارسال به نقاط مختلف کشور

ای تی مارکت راهکار عالی برای خرید خانواده ها:

بعنوان مثال خرید دستمال کاغذی با قیمت عمده و زیر قیمت بازار (که یک کالای پرمصرف است) یک فرصت استثنایی برای شهروندان است. دیگر نیاز نیست قیمتهای روی جلد را پرداخت کنید بلکه کافی است کمی هوشمندی بخرج دهید و خرید عمده داشته باشید. مشاهده خواهید کرد که چه مقدار می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

امکان سفارش تلفنی:

ماموریت اصلی ای تی مارکت تامین کالاهایی است که از سوی شما سفارش داده می شود. ممکن است مواردی باشد که در سایت درج نشده باشد و یا امکان سفارش آنلاین آنها مهیا نباشد، لذا براحتی می توانید با شماره 91304838-021 تماس گرفته و لیست خرید خود را اعلام نمائید.

etmarket.org

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی